Friday, March 2, 2012

Mencari Si Puyuh

         

Malam ni seperti malam biasa, aku & housemates aku makan luar. Walaupun dapur dah provided, still malas nak masak sendiri. Kira makan luar ni adalah rutin harian kitoranglah. Mula-mula kena decide nak makan kat mana, so aku bagitau yang aku nak makan burung puyuh. Aku tak pernah makan, tiba-tiba ada keinginan pula malam ni untuk try puyuh. 

Pergi ke 1st restoran yang jual puyuh, malangnya tutup. Punah harapan, pergi ke satu restoran lagi tapi tu pun tutup juga. Last, pergi ke kedai tempat biasa kitorang makan. Waiter restoran tu bagitau yang diorang ada jual puyuh, then selera aku untuk puyuh tu datang balik. Malang kali kedua, lepas lebih kurang 3 minit tunggu, brother waiter tu datang balik bagitau yang puyuh habis. Adus, terpaksa order nasi goreng. Tiada rezeki nak merasa puyuh malam ni.

Kat bawah ni adalah gambar orang-orang yang happy. Yang kurang happy & sedikit kecewa adalah orang yang ambil gambar. Hehe~ Actually aku happy je~

Ini my roommate, Ammar Farhan. Bukan wajah sebenar, dia hanya 'melakonkan' watak burung puyuh. Dialah juga yang jadi driver kami time pergi makan tadi. Thanks Ammar~


Uish, seriusnya wajah-wajah di atas tu. Baju hitam tu adalah Fairuz & baju coklat tu adalah Anuar. Diorang control sikit dalam gambar. Hehe~ Kesian diorang ni, esok Sabtu kena kerja. Rajin & bersemangat, kan? Padahal tension.


1, 2, 3, pose! Ni background paling 'cantik', iaitu car park. Haha~ Yang ni after beli barang kat Tesco. Entah barang apa yang dibeli, aku pun tak tau. Aku cuma beli double tape untuk almari aku yang dah condong tu & majalah Knowledge yang entah bila aku nak baca. :p






Comments
6 Comments

6 comments:

  1. hAi tuAn bl0g..sukA sgt ke mKn puyuh?? hUhu

    btw, sy tag awk :

    http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/03/first-give-away-by-lady-aira.html

    ReplyDelete
  2. haha~ x penah makan puyuh, tu sbb nak try mkan~

    btw, done follow ur blog~ nice one~

    ReplyDelete
  3. hUhu..bez2 nnt try mKn ea..:)
    oh, thAnx a l0t..
    bl0g kiter biase2 je la...:D

    ReplyDelete
  4. singgah folo dan tinjau2 sini dari speedlist no.2
    hohoho... salam ukhwah (^___^)
    ...................................
    http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/speed-list.html
    ...................................

    ReplyDelete
  5. yeah, dah dapat makan puyuh td...rasa dia mcm daging ayam tp ada lain sikit...hehe~ sedap gak...


    btw, Ms. Sanisah, thanks follow mine. Saya follow ur blog jgak... :)

    ReplyDelete
  6. g la tgkap sndri kalu nk sgt mkn.. hi3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...