Tuesday, April 17, 2012

The Avengers [2012] - Preview



The Avengers (2012) is one of my anticipated movies for this year. Kesemua individual movie untuk hero-hero tu memang best, setuju tak? Aku excited tunggu movie ni dari tahun lepas lagi, tak sedar yang movie ni dah nak release kat panggung.


Nick Fury, ketua kepada agensi antarabangsa S.H.I.E.L.D telah mengumpulkan beberapa superhero sebagai satu kumpulan, iaitu The Avengers untuk menentang Loki dan bala tenteranya yang mengancam keselamatan Bumi. Dah tonton movie Thor? Loki ni adalah adik angkat kepada si Thor ni, dia jadi musuh utama dalam filem ni.


Game baru (actually tak baru sangat pun), iaitu Marvel VS Capcom 3 telah menampilkan kesemua hero The Avengers ni, kecuali Black Widow. Kalau korang ni kaki game, boleh try tengok video diorang kat bawah ni. Kalau combo diorang dalam game ni ditunjukkan dalam live-action movie, memang bersinar-sinar mata aku tonton movie tu nanti. Haha~


Iron Man Trailer


Captain America Trailer


Thor Trailer


Hulk Trailer


Hawkeye Trailer


Padahal, aku pun tak main lagi game ni, kesian orang takde PS3 kan. Memang berharap combo diorang ni masuk live action walaupun aku rasa macam tak. Anyway, lagi satu special-nya movie ni, ia release time birthday aku, baguslah penerbit filem tu, dengar cakap aku. Haha~ over pula.



*Klik je gambar kalau nak lebih jelas



Comments
3 Comments

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...